Rozcvička - naštartovanie tela

Ranné vtáčatá majú vyhraté: ich rozhýbanie telo je pripravené zvládať nápor celodenné aktivity, cíti sa odolnejší voči stresu, majú lepšiu náladu a podávajú lepšie (pracovné) výkony.doping.


Ranná rozcvička

Pamätáte si na povinné táborovej Ranná rozcvička? Ako ste nechceli trápiť seba a svoje telo po ránu, ale po rozcvičke ste sa cítili oveľa lepšie? Nevstanete aj dnes skôr, než je nevyhnutné? Skúste to zmeniť, pretože je dokázané, že ranné rozhýbanie tela je oveľa účinnejší, ako cvičenie počas dňa alebo večer.

Ranné vtáča ďalej doskáče

Ranné vtáčatá majú vyhraté: ich rozhýbanie telo je pripravené zvládať nápor celodenné aktivity, cíti sa odolnejší voči stresu, majú lepšiu náladu a podávajú lepšie (pracovné) výkony.doping. Ľudia cvičiaci ráno majú tiež pružnejšie telo, lepšie zažívanie a hneď po ránu septembri šťastím - vďaka endorfinům. Popoludňajšie a večerné športovci na tom nie sú a nikdy nebudú so zdravím lepšie, hoci venujú športu rovnako alebo aj viac času.

Cvičenie po ránu je jednoducho najlepší

Čistá voda po ránu

Viete, že po ránu je najlepšie sa najskôr napiť čistej vody a potom zjesť jeden plod akéhokoľvek ovocia? Vo vašom žalúdku sa ani neohreje a vstrebajú najviac vitamínov. Môžete využiť aj zavárané ...

Vďaku od Vášho tela

Telo sa vám odvďačí - či už po ránu mierite do posilňovne, alebo doma v rohu miestnosti pretiahnete telo pomocou zostavy cvikov. Výborné je tiež plávanie, behanie, či jazda na bicykli, ale vždy by tomu mali predchádzať cviky na pretiahnutie kĺbov a svalov.

Ranná rozcvička

* Rozcvička je neodmysliteľnou súčasťou takmer všetkých športov, pretože zahrieva svaly a predchádza športových úrazov.
* Ranná rozcvička, kde budete naťahovať svalové partie tela by mala trvať okolo 10 minút.
* Mali by byť rozhýbanie všetky kĺby od hlavy až po päty, a to najlepšie krúživými pohybmi.
* Pohyby nevykonávajte mechanicky, ale sústreďte sa na jednotlivé úkony a dobre dýchajte.
* Tempo na začiatku cvičenia voľte miernejšie a potom intenzitu mierne zvyšujte.
* Základom rozcvička by malo byť rovnomerne rozcvičenie telo, nestačí sa len orientovať na určité partie tela.
* Cvičenie vykonávajte opatrne a nenásilne.
* Pre intenzívne prekrvenie organizmu môžete voliť aj drepy, sklapovačky či kľučky.
* Nezabudnite, že by vás pohyb mal predovšetkým tešiť ...


Zdieľajte tento článok prostredníctvom sociálnych sietí:

Diskusia a skúsenosti

Pridaj komentár

Pridaj komentár

Povinné položky